Cherry Cola Girl

Here's where I'm gonna put some WIPs.
Any input welcome!!

3D transforms are supported in newer browsers.

afropunker:

noideawhatimdoingrightnow:

Let me just tell you something about this final scene. I sat through this whole movie thoroughly enjoying every last little bit of it. I even made a running motion when the first two gifs happened. When the movie finished my boyfriend was very very quiet and he looked a little sad. I was very confused because it was a fantastic movie. He turned to me and asked “is that suppose to represent how our education system doesn’t make enough accommodations for [mentally] slower students?"  Monster’s University was a little deeper than I thought

TUMBLR SHUT UP HE IS A SLUG. The literal message is HE IS A SLUG WHO IS SLOW LIKE SLUGS IN NATURE SO STOP.

I prefer the first dude. He speaks the truth. The school system is screwed up worldwide.

stupih:

kingkitsu:

smoothierox:

ifollowbadblogs:

"you’re an adult now"

image

"you need to choose a career"

image

"you need to make your own doctor’s appointment"
image

"so do you have a girlfriend yet?"

image

thekatitube:

sizvideos:

Watch the video of this amazing April Fools

WATCH THE VIDEO IT’S 30 TIMES FUNNIER THAN THE GIFSET OMG

I find this 2 minutes after my sister tells me about it.

Nothing hurts more than those tiny cuts

—I mean seriously. Are they jealous of the bigger ones or something?

milesjai:

animusperplexus:

markdoesstuff:

the-real-goddamazon:

bookishboi:

basedpidgeot:

janellacus:

jellysnack:

Australian cast of The Lion King sings on a plane.  Because actors are nerds no matter where they are.

Are tears what you wanted because that was fucking beautiful.

how are people just.. sat there

;lkj;sllllllldffffffffffggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh *gross sobbing*

*ugly crying*

this is some spiritual shit oh my god

okay but can we talk what a grand sound they produce with what seems to be about 15 people?? Big voices, damn.

bonus: hot guy at the end

cozzie09:

abbreviated:

sharkblade:

littlebuttonanna:

leozhang:

this is amazing!!! i got goosebumps

ugh look at their faces

look at them all connecting with the song

I love that. I really love that

tears, so much happy tearsss

I’d have sex with almost all of them

I loved the portuguese ad the canadian french one

Not having shiney teeth is not the end of the world Chip SkyLark

It just means a trip to the scary dentist. 

ceshira:

Titan Redraw #13 “

Hynden Walch (Starfire) wasn’t on set this week? Aww :<

How are you not in a drawing-related job?

floridasunshineee:

the best line ever

note-a-bear:

I know I reblogged this beforeBut the look on its face in the last picture actually kills me

Damn it Moon Moon!!

note-a-bear:

I know I reblogged this before
But the look on its face in the last picture actually kills me

Damn it Moon Moon!!

Rumors are like rashes. The more you’re at them, the worse they become.

—Damn eczema.

whatarewewatching13:

I WILL LITERALLY ALWAYS REBLOG THIS

infinity-and-for-ever: Hello beautiful, i love your blog! Have a good week!

Thank you for your kind word dudette.

Theme by OKFocus